3 lucruri care te ajută să arzi grăsimea

Cum poti sa scapi de grasime?

            S-au terminat concediile,  vacanțele, zilele libere, și este momenetul să intri în rutina ta.

              De regulă majoritatea se întorc din vacanță cu kilograme în plus.

              De ce? Pentru că în vacanță mănânci haotic, nu ai control total pentru ceea ce consumi, bei mai mult alcool și de multe ori dormi seara foarte târziu.

              Nu doar kilogramele în plus ar trebui să te îngrijoreze, ci mai mult atunci când acumulezi grăsime– da, acea grăsime văzută de pe coapse, talie, mâini dar și acea grăsime nevăzută de pe organe.

              Nu doar kilogramele sunt etalonul nostru când vrem să ne evaluăm starea de sănătate dar și procentul de grăsime.

              Cei care sunt preocupați de stil de viață sănătos, pe lângă numărul de kilograme își cunosc și procentul de grăsime…adică cât la sută grăsime ai în corp. Femeile tind să aibă mai multă grăsime corporală decât bărbații. Nu este o cifra exactă pentru fiecare, deorece depinde foarte mult în funcție de sex și vârstă.

              Un specialist în domeniul sportului și nutriției te poate ajută să îți calculezi procentul tău de grăsime.

              Există o piață atât de diversificată, care oferă tot felul de “fat burners” adică substanțe care te ajută să arzi mai bine grăsimea. Binențeles că arderea grăsimilor nu stă doar în alimentație, mai este influențată de o serie de alți factori, dar alimentația ajută foarte mult.

Vreau să îți prezint 4 “fat burneri” care m-au ajutat pe mine.

  1. Consumul de proteină și legume multe. Deja parcă spun acest lucru de prea multă vreme.

În cazul în care nu îți faci necesarul zilnic de proteină, îți recomand să folosești pudra proteică. Nu știu de ce, dar am observat, mai ales în cazul femeilor o mare încăpățânare în a folosi pudra proteică. Nu am răspunsul la acest “fenomen” încă.

Consumul de proteină te ajută să arzi grăsimi și îți accelerează metabolismul, îți oferă senzația de sațietate. De asemenea îți menține masă musculară, iar dacă te antrenezi și consumi proteină poți să crești masă musculară. Ok… poate îmi spui că nu te interesează, însă masă musculară este atât de importantă mai ales după vârstă de 40 ani.

Atunci când consumi proteină suficientă crește semnificativ nivelul hormonilor de sățietate cum ar fi GLP-1, CCK și PYY, iar grelina- hormonul care generează senzația de foame scade.

Cum poți să îți creșți mesele proteice?

Consumă peste, ouă, carne din surse sigure, soia, și poți folosi pudre proteice- fie din zer fie din ingrediente vegetale cum ar fi semințele de cânepă, mazăre, soia, etc. Atenție să nu cazi în capcană pudrelor proteice pline de zahăr și aditivi.

  • FIBRELE SOLUBILE– sunt 2 tipuri diferite de fibre- solubile și insolubile.

Fibrele solubile absorb apa din tractul digestiv și formează un gel vascos.

Studiile demonstrează că fibrele solubile te ajută să arzi grăsimea prin reducerea apetitului- reduce nivelul grelinei.

Pe scurt fibrele solubile încetinesc absortia nutrienților la nivelul intestinului subțire. Datorită acestui lucru corpul are nevoie de mai mult timp să digere mâncarea, să absoarbă nutrienții și asta nu face altceva decât să ne permită să ne simțim sătui o perioada mai mare de timp.

Fibrele solubile ți le iei de regulă din mâncare…dacă nu îți faci necesarul din mâncare, atunci e nevoie să suplimentezi, iar semințele de psyllium reprezintă cea mai convenabilă alegere. Dizolvă într-un pahar mare de apă (250ml) o linguriță tărâțe psyllium.

  • Ceai verde sau extract de ceai verde. Poți bea un cei verde pe zi, în prima parte a zilei sau poți folosi suplimente cu extract de ceai verde sub formă de pudra sau  capsule.

Ceaiul verde conține cofeină și polifenoli care, împreună susțin arderea grăsimilor.

Practic aici vorbim despre procesul de termogeneza, un proces în care corpul consumă calorii să producă căldură…. Sună bine nu?  Vă recomand să nu administrați suplimentele de ceai verde pe stomacul gol.

Fiecare individ este unic. Probează ce funcționează sau nu la tine, și îți recomand să ai setat un plan riguros în ceea ce privește arderea depozitelor de grăsime.

Spor la sănătate!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *