Despre starea de prezenta

Atunci când vrei să trăieșți în prezent….

Fii calm, relaxat și delecteaza-te cu exerciții de minfulness și meditație! Poți să preiei controlul și să trăieșți pe deplin starea de prezența! 

Ce însemană mindulness?

Mindfulness însemna să fii conștient și prezent!

Este o practică extraordinară care îți poate aduce beneficii constante în viață de zi cu zi! 

Este foarte important să te aduci în prezent și să trăieșți aici. În zilele noastre întâlnesc oameni care fie trăiesc în trecut sau în viitor! 

Gândurile tale, cuvintele spuse și nespuse, sentimentele, toate reprezintă experiența ta de viață și te fac direct  responsabil pentru calitatea vieții tale. Ori de câte ori treci o perioada că nu îți priește ai șansă să faci alegeri diferite că să poți să schimbi aceea situație. Nu te aștepta ca practicând aceleași obiceiuri, lucrurile să se schimbe!  

Pandemia prin care trecem a afectat pe toată lumea, această fiind o situație nouă pentru toți și am fost puși în față unor evenimete care ne au făcut anxioși, temători, nerăbdători, poate revoltați și aș putea continuă aici.  Este foarte important să fii conștient că eșți foarte puternic și că faci față cu brio acestor evenimete! Tot ce ai nevoie este în tine!  Soluția acestei situații se află în noi. Te invit să aia o clipă de prezența și să te întrebi în sinea ta: cum pot să am un aport pozitiv la această situație și care să aducă un rezultat satisfăcător pentru mine?

Pași pentru o sesiune reușită de mindfulness: 

  1. Găsește un loc confortabil în care să nu fii deranjat. Așează-te în orice poziție confortabilă! Închide ochii.  
  2. Respiră pe nas câteva secunde, pentru a atrage atenția minții, iar apoi inspiră pe nas și expiră pe gură. 
  3. Continuă să respiri timp de cel puțin 2 minute cu atenție maximă asupra respirației. 
  4. Redu la minuim volumul gândurilor din interior. Pune toate gândurile pe pauză! Gândurile tale sunt singurele care te sabotează și te împiedică să trăieșți starea de prezența! 

În cazul în care ai avut o sesiune de mindfulness nereușită din cauza gândurilor care te-au invadat e momentul să le “scoți afară”, să le eliberezi și asta o poți face cel mai bine prin scris! Te încurajez să pui mâna pe creion și pe o coală de hârtie și să scrii tot ce ți trece prin minte! În felul acesta te vei dezrobi de aceste gânduri care ne macină, de acest dialog foarte activ al minții care ne tulbură starea de prezența! 

Este extraodinar să trăieșți în prezent! 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *