Somnul de frumusețe

Somn si frumusete

Bucuria unui ten strălucitor! Legătură dintre Somn și Frumusețea Pielii

Știu că este un subiect fierbinte și mai ales pe noi femeile ne interesează în mod direct cum putem avea un ten cât mai frumos.

Suntem în căutarea elixirului magic pentru piele, a unei creme perfecte sau a unei soluții minune, însă lucrurile stau mult mai simplu decât te gândeșți.

  • Poate că ai raftul din baie plin cu creme și produse de îngrijire a fetei, poate că ai aparatul minune de masaj sau curățare a tenului, însă secretul stă în spatele modului în care te odihnești.
  • Cum te-ai simți dacă ți-aș spune că pielea ta ar arată mai bine dacă tragi peste zi un pui scurt de somn sau dacă dormi cel puțin 8 ore pe noapte, de preferat ora de culcare să fie înainte de ora 23?

Sună simplu și ciudat, nu?

În timpul somnului are loc cel mai important proces și anume corpul nostru se recuperează.

Da, inclusiv are loc repararea epidermei. Atunci când ai parte de un somn suficient și odihnitor, corpul are ocazia să se regenereze și să repare celulele deteriorate.

În timpul somnului profund, nivelul de cortizol, cunoscut și că hormonul stresului, scade, permițând pielii să își revină și să reducă inflamațiile. În plus, somnul ajută la stimularea producției de colagen, o proteină esențială pentru menținerea elasticității pielii.

Cum se vede un somn de proastă calitate pe fața ta?

–       Pleoape lăsate

–       Ochi încețoșați

–       Cearcăne

–       Tenul este pal

–       Prezinți riduri fine

–       Ai coșuri/ acnee

În concluzie o piele odihnită înseamnă o piele strălucitoare!

Cum poți să îți îmbunătățești starea tenului prin odihnă?

 Nu rată nici o noapte de somn. Asigura-te că dormi cel puțin 7-8 ore pe noapte și că ai un somn de calitate.

Demachiaza-te înainte de culcare sau spală-ți bine fața.

Aplică o crema potrivită ție peste noapte, de regulă poți alege o crema ușoară, hidratantă.

Ai grijă la poziția în care dormi. Știu că fiecare avem preferințele noastre, însă în materie de ten frumos este recomandat să dormi pe spate. În cazul în care dormi pe burtă sau pe  o parte achiziționează o pernă din mătase sau materiale speciale prietenoase cu tenul.

Dormi cu capul ușor mai ridicat decât trunchiul. Acest lucru împiedică sforaitul, refluxul gastric, sau blocajele nazale. Concret somnul devine mai calitativ și uite așa scapi de cearcăne.

Dormi într-o încăpăre întunecată, unde să nu bată direct soarele. Știi că soarele este principalul factor de îmbătrînire a pielii, în plus asigură-te că dormitorul tău este întunecat, liniștit și răcoros. O temperatură potrivită și un pat confortabil pot face minuni pentru calitatea somnului.

Poți începe astăzi pentru o pielă strălucitoare mâine.

Înainte să te pui în pat în această seară, amintește-ți că somnul nu este doar odihnă pentru minte ci și pentru pielea ta.

În cazul în care vrei să aflii mai multe despre cum poți să ai un somn liniștit sau cum să îți creezi stilul de viață potrivit ție, te aștept în comunitatea mea privată de pe facebook.

Până ne vedem acolo îți doresc multă sănătate și un somn liniștit.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *